Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за АЛФА 147....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ за АЛФА 147....

    Съжелявам неможах да намеря темата относно проблемите с носачите на 147/156..... Понеже със сигурност има тема за прословутите носачи.
    Запитването ми е от София съм , каде мога да си направя носачите защото много тропат . Мисалта ми е цялостно рецклиране на носача горен и голен (шарнир и тампони).
    Кажете каде мога да отида и колко пари излиза горния и колко излиза долния.

    Благодаря предварително и отново се извинявам за повторно пуснатата тема !!

  • #2
    здравей колега да ти кажа и аз имам такъв проблем аз имам 147 2.0 туин спарк и незнам какво да правя ходих на майстор и ми каза че предницата ми е здрава но като карам чувам някакво тропане

    Comment


    • #3
      Фирма Жизет до окръжна болница...около 50 горния и 60 долния(САМО ПЪЛНЕНЕ НА ШАРНИРНИЯ БОЛТ)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Sen7ineL Покажи съобщение
        Съжелявам неможах да намеря темата относно проблемите с носачите на 147/156..... Понеже със сигурност има тема за прословутите носачи.
        Запитването ми е от София съм , каде мога да си направя носачите защото много тропат . Мисалта ми е цялостно рецклиране на носача горен и голен (шарнир и тампони).
        Кажете каде мога да отида и колко пари излиза горния и колко излиза долния.

        Благодаря предварително и отново се извинявам за повторно пуснатата тема !!
        Със сигурност има мнооооого изписано по темата
        Не знам какво ще те посъветват останалите Алфисти но аз мога да ти дам лично мнение! Правих предница преди около 2 седмици защото си тропаше като каруца щар по щар Въпреки че я правих преди няма и година! Тогава рециклирах горните носачи защото долните си бяха ОК! Правих ги при майстор в Даскалово (кв. На Перник) но НЕ те съветвам да ходиш там! Той просто ги беше пробил отзад и ги беше напълнил, но по-големия проблем беше че маншона на шарнира на горния носач е капсолован и като се махне след това не може да се сложи друг или по-точно няма как да се сложи голямата скобичка на маншона, и човека просто ги беше залепил със силиконче разбираш ли Зададох въпрос, но отговора беше: споко бе пич, знаеш ли колко Алфи съм направил и нямам оплаквания! Още при монтажа на носача маншона се отлепи, но просто ми беше писнало и го монтирах така - и така няма и година
        Сега занесох носачите в София при майстор близо до Италианеца, който отвори шарнира отзад, почисти леглото на болта и самия болт, напълнил го е и го е затворил с тапа с резба. А на мястото на запресовката на маншончето е набил втулка на която може спокойно да се захване маншона което е видимо и логично ОК. Тампоните си ги смених аз, като преди да ги монтирам ги разглобих почистх малкото количество фабрична грес която им се беше откъснала от сърцето, и намазах обилно с СИЛИКОНОВА ГРЕС, която е видимо по гъста и мазна, гони водата и не е агресивна към гумата! Преди време в магазина на Оборище ми казаха за нея и дейстително съм доволен от резултата. Сега като разглоих старите тампони греста си беше там и износването беше минимално, но ако се смазват с тази грес периодично на 5-10 хил. км. Мисля че няма да мръднат!
        Цялото това упражнение ми струваше: 40лв пълнене на 2та носача, около 60лв (с отстъпката) 4те тампона за горните носачи, 10лв кутийка около 100гр. Силиконова грес (стига за 2-3 пъти обилно гресиране,около 15-20лв един преден тампон за долен носач (само той беше заминал, другите тампони и шарнирите си бяха Ок, въпреки че моята кола е с фабричен спорт пакет с по-твърдо Ейбах окачване и е предразположена към по - бързо разбиване) и накрая 2.20лв за тампони за стабилизираща щанга от Жигулка. Реших да пробвам с такива тъй като старите 3ти под ред си се износваха за няма и година а те са към 20лв бройката а всички знаят как тропа предницата с разбити тампони - направо си тропа на умряло та поне тази проба да ми излезе по-тънка, общо 132.2лв + цената на реглаж преден мост. Труда ми струваше кутия цигари, някоя друга баничка с боза и няколко псувни и за няколко часа сам си разглобих и зглобих всичко и то успешно и сега се наслаждавам на тишината на окачването
        Ако те интересува инфо за майстора пиши на ЛС
        Успех в начинанието (y)

        ---------- Post added at 09:45 ---------- Previous post was at 09:28 ----------

        Първоначално публикувано от Venci_0012 Покажи съобщение
        здравей колега да ти кажа и аз имам такъв проблем аз имам 147 2.0 туин спарк и незнам какво да правя ходих на майстор и ми каза че предницата ми е здрава но като карам чувам някакво тропане
        Виж горния ми пост, и по-точно частта със стабилизиращата щанга! Ако майстора ти казва че окачването ти е ок, аз залагам на тампоните на щангата или евентуално биалетки - от опит знам че разбита или не затегната биалетка тропа като на изцяло разбита предница, а щангата мисля че ако са и разбити тампоните трябва да можеш да я мърдаш на страни, или другия вариант е да откачиш биалетките от щангата и ако е разбита тя ще се движи свободно на горе на долу. Можеш докато е разкачена от биалетките да я вържеш с нещо ( например с авто тел ) и да направиш внимателно 1-2 кръгчета и да видиш дали тропането ще изчезне. Ако изчезне знач там е мизерията
        Успех
        Last edited by ivomanev; d.m.y г., 09:54.
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #5
          При мен незнам какво е разбито , отзад нещо подсръцва като мина през легнал полицай , а отпред тропа като метал в метал дори и на права отсечка без неравности тропа .... Колега дай тука в темата адрес и телефон на този майстор да видя какво ще каже.

          Относно тампоните гледах полиоретанови тампони по 22лв бр. Какво ще кажете за тях ???

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Sen7ineL Покажи съобщение
            При мен незнам какво е разбито , отзад нещо подсръцва като мина през легнал полицай , а отпред тропа като метал в метал дори и на права отсечка без неравности тропа .... Колега дай тука в темата адрес и телефон на този майстор да видя какво ще каже.

            Относно тампоните гледах полиоретанови тампони по 22лв бр. Какво ще кажете за тях ???
            Наистина има доста изписано по темата, и останалите се сърдят като се отварят нови теми за нещо вече дъвкано-просто тряа да поровиш
            Аз не мога да ти дам мнение за полиуретановите тампони, но от това което съм чел мненията са кажи речи 50 на 50% При полиуретана разбрах че е нужно да се смязват на около 2-3-4 месеца или на някакви километри иначе започвали да скърцат много дразнещо.
            Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

            Comment


            • #7
              Мерси много колега и аз мисля че е от тампона но ще пробжам така както каза.Мерси много

              Comment

              Working...
              X